jävlanaivajävel

de sjuka är att jag trodde dig, vet du det? jag trodde dig och jag tyckte men fan känna det också. men nu verkar du bara ha bevisat att det inte var sant, inget av det betydde något för dig. jag vad antagligen bara som en i mängden. jag hatar så jävla mycket att jag älskar dig mer än allt. och att jag fan inte är lycklig någonstans utan dig. shit. det är som att VI aldrig har existerat ALDRIG. åh vad ledsen jag blir


men men iaf blivit ompysslad i helgen tack för det D <3
juste blivit "sjukskriven" från skolan i ett halvår, men har bestämt mig att jag ska försöka vara där så mkt som möjligt så att jag kan ta studenten. orkar inte hamna efter.

MVH endelavmig
ps. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0