kubb

Hejhejhejhejhejhejhej.Idag .. är nog ändå en bra dag, förutom att jag har lite huvudvärk så är det nog faktiskt en bra dag. har varit hos psykologen och doktorn idag. och nu ligger jag här och funderar på om jag kanske ska göra min examinerande uppgift i ... ööh... samhälle? historia kanske? ha ngt av det iallafall. funderar iallafall starkt på att göra de, vi får se hur de blir med de. :)
igår kväll så satt jag och fika i malmö med d, s och p sen tog dom en öl på stortorget sen stack vi hem t p och spelade kubb och grillade :) det var trevligt! tack för de.

jahaja, iallfall nu är det skola på fredag sen så är de lov i en vecka! kommer inte kännas så speciellt i och med att jag varit ledig rätt mycket nu.. haha. men fan vad de ska bli skönt ändå. hade önskat att jag skulle varit hos dig.. men vi kommer väl aldrig mer att träffas men.. vill.

MVH endelavmig
ps. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0