ojskipojski

ah så kan man också säga. nu är jag klar med mitt första hela paket av fluxotin eller hur det nu stavas. Börjar tro att jag ändå fått några biverkningar. En av dom är manisk (överaktiv, upphetsad och stressad/rastlös) samt orolig/rädd/paranoid. Det med manisk är för jag är så erhört glad dom dagarna jag är glad, jag skriker nästan går i högvarv kan inte stå still samtidigt som jag kanske bara inte vet hur det är att ha varit glad eller rättare sagt glömt bort hur det var och va glad. men jag har liksom varit glad innan, samma dag som jag skulle till dig tillexempel då var jag alltid glad. men den gladheten är inte samma gladhet som nu.. nu är det.. jag nästan skrämmer mig själv glad. pappa verkar vara lite orolig när jag är "glad".
orolig/rädd/paranoid för ja, räcker bara med att ngn rör mig när jag kollar tv trots att jag är medveten att dom är där att jag blir så jävla rädd att jag nästan skiter på mig. visst har varit väldigt lättskrämd innan men nu är det värre än värst och det kan nog också dom som varit runt omkring mig konstatera.. hahah

förövrigt så jaa, vad ska man säga. tror jag kommer ha en dålig dag i morgon.. känns som de nu. jag känner att jag verkligen ska kunna få somna in i sömnen inatt. snälla.

annars har jag haft en bra dag. men de vände när jag satt på bussen hem. men men, skulle bli fint väder i morgon iallafall. nice..

MVH endelavmig
ps. I love you, jag kan inte sluta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0