"sååå, vad händer idag:D?"

i morse var de första gången jag vaknade på länge och min första tanke var "såå, vad händer idag:D?". Det kändes bra att vakna, jag var inte sur för att jag fortf inte bara hade somnat in i sömnen. utan jag tänkte idag vill jag göra något. skön känsla var det faktiskt.
men däremot så hände det absolut ingenting men det är ju en annan femma.. hahahaha.. men ja. najs iaf.
btw, efter första laser fettsugningen så losade jag tre cm runt magen och en halv cm runt varje lår. hade gått ner två kilo. (mätt och vägt tre dagar efter första laserfettsugningen) efter andra (tre dagar efter andra gången) så hade jag gått ner ytterligare två cm runt magen och en halv cm på vardera lår. på söndag ska jag göra nästa gång. , man går iallafall med tre dagars intervaller iallafall jag för jag ska vara på dom före och efter fotona. men men, ska bli kul och se resultatet. är klar med behandlingen den förste maj. hoppas på de bästa.

menmen, livet suger fortfarande, men jag börjar känna mig mer uppåt än innan. tänker likadant varje gång jag ska somna, att jag vill somna in när jag sover. men kanske kommer jag fortsätta att se framemot dagen varje morgon iallafalll och det är uallafall en början..

N, jag älskar dig. kommer inte att sluta.

MVH endelavmig
ps. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0