still

gör så mkt fast ändå ingenting nu så skriver inte här så mycket. haha. idag vaknade jag trött fast ändå glad, stack till stan testa två par klädesplagg, blev as glad när jag tittade mig i spegeln och insåg att jag var nöjd! så efter det har jag varit as kalas! och speedad och maten var till och med god fast det inte var kött hahahahaha.. imorgonbitti ska jag till pskylogen sen så är det påskislov! inte för att det gör ngn skillnad för mig. as rädd att jag inte kmr få ta studenten.. men vafan. de fixar sig. de gör de alltid.. blablabla
samtidigt som jag inte verkar kunna ta till mig det att jag är glad, för jag är rädd att må sämre nästa gång jag mår dåligt. men jag försöker allt va ja kan :) vatt med T och M ikväll.
imorgon ska jag vara med D och sen ska jag ut med T är det tänkt :)

MVH endelavmig
ps. I still love you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0