14?12?13?17? :O

What can I do to make you love me.

Ah du det undrar jag med. FInns det något? nej tror inte det.
känt mig duktig och klarat av varenda dag i skolan/praktiken denna veckan.. i och försig har det bara varit tisdag onsdag torsdag. men iallafall. sista dagen idag på praktiken var det iallafall. så nu går man i skolan tre dagar i veckan bara.. förutom vissa undantag när läraren vill att jag ska in. ska bli skönt att få ta allt i min takt. jag blir så oerhört stressad och jag är okoncentrerad. jag mår inte alls bra. det är dag 14 idag? ingen aning.. totalt tappat bort räkningen. men vem bryr sig.. jag är ledsen och kan bara kan komma på en sak som kan få mig att må bättre igen.

men som man säger, man får aldrig det man vill ha allra mest., en ny chans.

MVH endelavmig
ps. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0