dag åtta.. sju?... no idea

dag åtta. ikväll blir det att sätta sig på flyget till skellefteå. fredag så är man i umeå/sundsvall och allt däremellan. lördag är jag ev. i västerås eller pågväg hem. hoppas innerligt på det först nämnda. jag mår rätt okej idag, var hos psykologen igår. var jobbigt hade inte lust och prata, visste inte vad jag skulle säga det blev pinsamma tystnader, han var skelögd också, väldigt skelögd... kan de bli värre.. .. eller vwet inte om det är dag åtta eller sju tror det är dag åtta.. har helt tappat räkningen.

jag vill iväg, vill inte komma tillbaka. jag vill försvinna bara poff! börja om, vara själv. inse att jag är jag och jag inte kan ändra på det, vissa mår dåligt och vissa mår bra. that's life. göra saker jag vill göra, samtidigt som jag vill vara hemma, vara hos dom två jag vet aldrig kommer lämna mig oavsett vad jag gör. men jag sårar er, jag sviker er genom att vara såhär. jag är självvisk och tänker bara på hur jag själv mår, jag skriker åt er.. förlåt. förlåt allihopa för hur jag är. jag vill inte vara så här, jag har skaffat hjälp nu. men jag är fortf den jag är.., älskar ni mig för den jag är? eller den jag varit? vem har jag varit? vem är jag nu? jag vet inte.. jag vet ngra saker. mamma och pappa jag älskar er, jag är otroligt lyckligt lottad med er och tack för att jag vet att ni aldrig kommer att lämna mig.
min bästa vän, tack för att du finns där fast det går perioder där vi knappt snackar och ses. jag vet att du mår dåligt också och jag hoppas du vet att jag finns där för dig också. att du inte tror att jag bara tar. jah hoppas inte det, säg till isf. jag älskar dig.
och du, du med stort N, du får mig att känna massor med känslor jag aldrig gjort förut. känner mig accepterad, lugn, trygg, glad, lycklig & framförallt älskad. vill inte vara en dag utan dig. jag har gjort fel, fuckat upp rejält. men jag som låten ger dig morgon, jag ger dig min dag. vill ge dig allt jag har att erbjuda och lite till. vill resa med dig i sommar.. flytta närmre. vill allt. du, du får mig att fortsätta en dag till. <3 i love you.

MVH endelavmig
ps. I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0