dagar blir veckor, veckor blir månader....

inte nog med att jag inte ska till min älskade älskling så ska jag inte heller till min syster och små små småttingar älskade småttingar pågrund av att dom fått kräksjukan :( ÅH.

var nere på en affär här nere, as najs kan bara peka på vad jag ska ha så sätter dom ner kläderna i en påse. förövrigt är det inte världens snyggaste kläder där men det är sköna tjocktröjor och sånt. sen om ngra timmar så går jag och hämtar min bil. som är nytvättad och fixad och allt! skönt.

satt och pratade med min moster i två timmar. kändes skönt, vi snackade om allt möjligt. och hon sa att jag var väldigt lik henne när hon var ung. svartsjuka som tar över, rädslan för att förlora folk, deprissioner, tanken på attt man är värdelös och att man borde bara dö. rätt skönt var det faktiskt. ända gången jag verkligen började gråta vad när jag pratade om dig.. om hur mkt jag älskade dig och att jag gjort så mkt fel som jag inte kan ta tillbaka men att jag vill ha dig vid min sida, för jag älskar dig. vill ge dig allt och mkt mer, jag älskar dig n. otroligt mkt, förlåt för allt. vi skulle ut och resa i sommar,.. deet kanske inte blir av, klarar inte av den tanken. :(klarar inte av tanken på att dagar blir veckor, veckor blir månader och månder blir år utan dig. det går inte, måste ha dig vid min sida för att klara detta, för att bli lycklig igen våga älska och våga att bli älskad.

MVH endelavmig
ps. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0