detta fält måste fyllas i

Vad ska jag skriva. Önskar jag kunde berätta om hur allt har blivit bättre bara sådär. Att jag ler och skrattar som förr, att jag känner mig trygg och älskad. Kommer jag göra det någon gång? Kommer jag skriva att idag mår jag bra, livet leker, jag älskar mig själv och alla runt mig och jag har full tillit till alla, att dem inte kommer lämna mig helt ensam.

Men jag är så rädd att det aldrig kommer att bli så, jag vet inte om jag någonsin kommer att känna så. jag önskar att du vore här, att du vore min. när jag är med dig, skrattar jag och jag ler varje gång jag ser dig, jag ler i smyg när jag ligger där på ditt bröst, för jag är kär, jag är förälskad och jag hade dig. jag var lycklig, jag litar på dig, jag har bara några saker i bagaget som gör att jag blir rädd ibland. precis som att du hade saker i bagaget.., men jag förstår, jag accepterar dig. jag gjorde fel och fuck förlåt. vad kan jag göra? jag gör vad som helst :'(

för övrigt så är jag så jävla trött på mitt liv så jag tror jag dör. jag blir sämre och sämre för var dag, vad har jag för mening med livet? jag är fan inte ens gammal förtjänar jag att må såhär? jag vill flytta till dig, framtid med dig är det jag vill ha..

vill somna in och aldrig vakna igen.

MVH endelavmig
ps. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0