FINITO

skitdag idag, eller ska man kanske skriva igår.

dag fem idag? har fan ingen koll, men ja tror det är det.. JÄVLA SKIT MÖG FAN.
pissar på livet fan.. inte nog med att jag pissar på livet, varför kan aldrig något gå ens jävla väg?! varför ska man behöva vara knäpp i huvudet, ta medeciner, ha hjälp, vara rädd för allt jävla skit och mög som finns runt om?! va? man föds fan för att livet ska vara kasst, jaa ååh för att du ska kunna uppskatta dom bra stunderna. Men fuck bullshit. Ska man behöva må så jävla dåligt för att uppskatta de små stunderna som nu är så ytterst få pågrund av att man är helt psyko?! 6 augusti. 27 augusti. 19 november - 28 november. 26 december - 8 januari.  osv, fantastiska stunder. stunder jag aldrig kommer att glömma, dagar jag aldrig kommer att glömma. Men är det det liksom? Är det done, slut, finito? skit är vad det är, bullshit att tiden kommer läka alla jävla sår. jag mår fan inte sämre än många andra, inte ens i närheten. mitt problem är att jag är ett jävla psykoffer som skulle gjort mkt bättre i att dö. Men nej fan då kommer lilla skit jag fram och säger stopp, jag vill inte dö. ring pappa och be om hjälp. ÅH, man kan fan då aldrig vara bra nog till något. ALDRIG

så, tack nu fick jag skriva av mig. fan vad skönt.
godnatt fan, just nu skulle jag varit drunk som fan, på en fin liten 18 årsfest. men nej nej. inte de ne

hahaha patetisk jag är fan.

MVH endelavmig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0