fredaag

Jag tror inte det var kempe great att övningsköra idag. fast jag klarade det absolut, men tror jag ska skippa det i ngn dag till. var inte alls lika koncentrerad som jag borde varit. fredag idag, skönt. vet inte varför det är skönt har varit hemma sen i onsdags men känns ändå skönt med ordet fredag. jag blev sur på pappa på affärern idag, han bara ja går du och hämtar cocacola? jag ba va fan ska vi har cocacola till, han ba ja men vi ska väl ha det ikv? jag bara varför?! en vardag:S? men sen så kom jag ju på att det var fredag. men jag hann bli riktigt sur. hihi förlåt pappa (:

börjar kämma ihop sig mot studenten. försöker att inte tänka på det så mycket vad som händer efter den, men samtidigt så är det ju rätt viktigt. men försöker nog ta dag för dag just nu. och så har man tjatat och tjatat på pappa och mamma länge om en resa utomlands för två i början av sommarlovet, som inte är ett sommarlov ioch med att det inte är skola efter, men ja sommarlov kallar jag det ändå. Jag har riktigt tjatat och tjatat & nu äntligen när jag fått igenom det, så har jag inte längre den jag bjöd med kvar. vad kan man önska sig ist? vet inte, det skulle vara undebart och speciellt.. va det du sa iaf.

ne fan, ni får ha en underbar fredag! (:
ska försöka ha det bra ja me.

MVH endelavmig


Kommentarer
Postat av: ....

Tycker det fortförande

2011-03-18 @ 15:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0