godnatt

Wild Child - The Savage Rose
Screams of captured birds - The Savage Rose
Letters from the sky - Civil Twilight
Rolling in the deep - Adele
Bed of Roses - Bon Jovi
Bridge over trouble water - Simon & Garfunkel
Järnvägsspår - Lars Winnerbäck
Running up that hill - Placebo
Maria Mena
Jag ger dig min morgon - Fred Åkerström
min sorgsna musiklista som från mig att le ändå.
otroligt vackra låtar.

slutet på dag två nu med mina antidepp piller. känner inget speciellt, förutom torr i käften. mycket av det man läser av personer som tagit dom är att första veckan särskilt dem tre första dagarna att det nästan känns som att dom går på amfetamin, vilket jag nu inte har en aning om hur det känns. eller att dom känner sig väldigt okoncentrerade och sega eller helt tvärt emot aggresiva och hyperaktiva. peppar peppar ta i trä, jag kanske har sluppit sånt skit. coming right at mig nu säkert. haha..

ska nog lägga mig i ett bad nu sen försöka sova. godnatt!

MVH endelavmig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0