maat

Var en som kommenterade om att jag sökte uppmärksamhet genom att säga att jag inte åt mat. Jag vet inte alls hur man svarar på en kommentar här, men tänkte kunde skriva här. Det är inte alls att jag inte vill äta, mat är min passion nästan. Och det är absolut inte så att jag vill gå ner för jag är fullt medveten om att man går upp exakt lika mycket direkt.
Jag är bara inte hungrig, jag känner lukten av mat, ser mat jag blir mätt direkt. Jag äter när jag känner att jag kan trycka ner det oavsett om jag är riktigt mätt. Längre än så kommer jag inte gå, jag tänker inte tvinga ner mig mat ifall jag inte alls överhuvudtaget känner att jag klarar det. Ne.
(gärna om ngn vet hur man svarar på kommentarer kan ni kanske skriva det haha:)

Jag antar att det handlar om att jag mår dåligt nu, som det är så här.

Men, that's not the point. Vill inte behöva försvara mig för vad jag skriver, samtidigt vill jag inte att någon ska tro att jag söker uppmärksamhet. Men det kan väl verka som att jag gör det, men anyway.

Låg nog i över fyra timmar i min säng innan och bara lyssnade på regnet som smattrade mot fönstret. Låg och blundade och det var så mysigt. Jag lät mina tankar snurra runt & det kändes nästan som att allt var bra, att allt bara var en dröm, att jag skulle sätta mig upp ur sängen igen och allt var annorlunda. Men så var inte fallet. Men någon dag kanske, någon dag ligger jag i min säng lyssnar på smattret mot mitt fönster, öppnar ögonen och du, du min älskade älskling, ligger brevid mig och sover.

Men tills dess ska jag klara detta, jag ska ta mig igenom allt skit som är just nu. Oavsett vad ska jag finna en väg ut.

MVH endelavmig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0