madison

satt och kollade på film med pappa, länge sedan sist :) fast som vanligt somnar han ju de sista tjugo minuterna.

Nu ligger jag bara i sängen och försöker hitta något att titta på tv. Finns inget, speicellt inte om man inte har box inne på sitt rum "/ mått relativt bra idag. vill inte hoppas för mycket, men jag önskar att du hör av dig snart. jag saknar dig. behöver dig. förutom det så fyller min vän år idag! grattis. saknar dig. hoppas du har haft en underbar dag och önskar dig en fortsatt bra dag.

gud vad mycket terminator crap och sånt det är på tv nu. aldrig förstått mig på just sånna extrema filmer. samma sak som star warz och bond. aldrig sett och kommer inte se. försökt se bond en gång, men slutade efter en kvart. just det, sagan om ringen också, tappar intresset efter att jag sett en halv timme, just för att jag vet att det är typ hela två och en halvtimme kvar.

min bästa vän berättade för mig att det jag kände nu av medecinen som jag beskrev det sa hon att det lät som att jag var hög. kommer inte ihåg att det var så här jag kände mig då, (TESTADE), fuck paranoid jag blev. Nu känns allt bara antingen jätte snabbt eller as långsamt. Går ner för trappan, känns som det tar fem minuter. Går ner för trappan nästa gång kan kännas som jag gör de på mindre än en sekund. Slow motion vs. Rapid? hahah vad säger man..? snabbspolning.

Ska på möte hos psykolog och läkare på tisdag, ska snacka vad som hänt sen i tisdes. EN HEL TIMME. ööh, legat i sängen.. kollat tv, lite dator, legat i sängen, övningskört (y), ska jag säga det? för kan ju inte säga att jag övningskört ifall jag också säger att allt gått slowmotion/snabbspolning. eller?
Nere vid vårat kök som vi nu renoverar, så luktar det något som jag kommer ihåg från när jag var liten. Hemma hos någon så luktade det så hela tiden, hmmm.. hate it or love it? ingen aning.

Dag fyra i morgon, sex dagar till dubbla dosen. Tror jag kommit undan lindrigt med biverkningar, men peppar peppar ta i trä, det kanske kommer.
Sist vill jag bara säga att jag älskar dig. Förlåt för hur jag bettet mig, rädslan av att förlora dig gjorde mig galen. Vetandet av att du förtjänade bättre än mig,  gjorde mig galen. Känslan av att älska dig mer än mycket annat, fick mig att göra galna saker.

Godnatt!
MVH endelavmig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0