N.S

Minns du utanför skolan? När vi tog en annan buss och det var helt långt att gå? När vi stod där vid sidan om skolan du grabbade tag mig i axlarna och skakade till mig och berättade om allt du ville med mig, jag minns varenda ord, varenda mening. Minns hur du kollade på mig.. kommer aldrig att glömma! men det var då de..

Så nu har jag varit runt i nån timme med mamma och pappa, helt slut körd är jag. skulle kunna ligga i sängen i fem år nu känns det som. gud vad jag skulle vilja vara med filmen på femman. :) någon barnfilm.

fortfarande väldigt seg i huvudet, det går i slowmotion och snabbspolning. + det börjar smaka illa att röka! NU ÄR DU ALLT GLAD VA..

Känner mig helt ensam, allt finns runt mig men ändå står jag här. & det är som ingen är här. Ingen rör min själv, håller om mitt hjärta, allt borde varit annourlunda. Allt skulle vara annorlunda ifall jag inte var som jag är..

n.s <3
MVH endelavmig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0