patetisk

Jaa.. nee. alltså gud. fan vad jag själv tycker att jag är patetisk. jag är mer än patetisk, men fuck vad jag inte mår bra. min kropp orkar inget mer jag tänker endast negativt och jag har nog fan slut på tårar. jag är patetisk att jag mår så dåligt, ännu mer patetisk är jag pågrund av att jag faktiskt tycker synd om mig, samtidigt som jag insett att det är faktiskt okej att må dåligt, att det är okej att tycka synd om sig själv för jag mår inte bra. 

vet inte om det är någon annan, men varje kväll innan jag somnar önskar jag att det är sista gången jag har mina ögon öppna. sista gången jag mår dåligt, att jag bara får släppa taget där i sömnen och flyta bort. flyta bort till intet. vad har man gjort för att förtjäna detta? är det karma eller vad? i sånnafall dra åt helvete karma.
jag är som jag är, och jag kan berätta att jag vill inte vara såhär. jag vill inte vara ständigt rädd om att bli ensam kvar när alla lämnar mig, jag vill inte ha kontroll behov. men det ligger mycket bakom det, jag vet inte om du någonsin lyssnat på allt jag berättat för dig? har du det? kan du inte försöka att förstå då? "/

nu ska jag lägga mig i sängen.

MVH endelavmig
ps. I love you, 6 augusti 2010

Kommentarer
Postat av: Andreas Schier

Agnes, du fixar det ! du är bara 18 år, snart 19.. du har så mycket kvar att uppleva !.. 2 underbara år med mig är ju bara en sak att minnas, du klarar det .. det gör du :)



I care about you agnes!

2011-03-31 @ 01:41:01
URL: http://roglebkgronvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0