rolling in the deep

Usch vad jag vaknar tidigt, vaknade fem mintuer i sju imorse. INTE OK. Dagarna blir så mycket längre då..

Tredje dagen idag, får se om jag märker något spec.
Såg framemot den tjugofemte, inte nu längre. Jag såg framemot påsklovet, inte nu längre. Vill ha något att se framemot, kan inte komma på något. Fyller nitton snart, har ingen lust att göra det.

Tror det blir skola på måndag igen, kanske blir skönt att göra något annat än att ligga i sängen. Antagligen, för jag börjar få ont i min rygg. Jag saknar dig.. Haha, jag drömde inatt om att jag låg i en säng mitt ute på isen. Fast jag var ändå i ett hus, med is som golv, ute på ett hav. Vågade inte röra mig, sen vaknade jag av att pappa satt bredvid mig i sängen och hade tårar i ögonen.. Det är jobbigt, väldigt jobbigt. Undra hur dom mår, mamma och pappa, jag hoppas dom inte känner att något är deras fel, för det är det inte. Kunde inte ha bättre föräldrar. Visst önska jag att dom vore miljodärer eller hur man nu skriver det. Men men, jag vill bara skriva att jag är ledsen mamma och pappa för vad jag utsätter er för, det kan inte vara lätt. Önskar att allt var annourlunda, verkligen. 

Återkommer senare ..

MVH endelavmig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0