sjätte augusti tvåtusentio

Vaknade i morse med en sån jävla torrkäft så det inte finns. Kollade runder lite, tydligen var det normalt när man började med medecin. Men fan spelade inge roll hur mkt jag drack, blev lika torr direkt, men nu börjar det bli normalt igen.

Jag insåg igår kväll, att jag måste ha min älskling vid min sida. Jag vet att jag inte förtjänar hans stöd, hans kärlek. Men måste ha någon vid min sida som jag känner som jag gör med honom, att jag faktiskt kan vara älskad, jag behöver honom nu. Jag kommer inte få det, men jag måste. Klarar inte detta ensam.

Förövrigt så är väl allt bra, käkade tre nuggets igår, har inga planer idag på att käka, jag känner mig så jävla mätt att det inte är sant. Tredje dagen utan käk förutom dem tre. Men måstge väl tvinga i mig något, vill inte bli sjuk pågrund av att jag inte äter.

Skriver väl sen eller något :)

MVH endelavmig

Kommentarer
Postat av: -

men skärp dig. sluta att äta? really? uppmärksamhet är du ute efter, man går bara upp i vikt igen av att sluta käka!

2011-03-17 @ 10:34:14
Postat av: alexandra

stå på dig agnes, du är världsbäst och stark!

2011-03-17 @ 10:39:30
Postat av: sanna

men du ser väl ändå att hon faktiskt skrivit att hon måste äta något för hon inte vill bli sjuk :O?

2011-03-17 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0